مزایای پنل پیامک آموزشگاه زبان

پنل پیامکی آموزشگاه زبان یکی از راحت‌ترین ابزارهای تبلیغات و بازاریابی با هزینۀ مناسب است  و  ویژگی‌های مثبت زیادی دارد که در ادامه دربارۀ مهم‌ترین آن‌ها صحبت می‌کنیم.

مزایای استفاده از پنل اس ام اس برای آموزشگاه زبان 

حالا پنل پیامک آموزشگاه زبان چه مزایا و نتایج مثبتی برای مجموعه دارد؟ شما به عنوان مدیر موسسه با استفاده از این سامانه می‌توانید با کمترین هزینه در سریع‌ترین زمان هم برای مجموعه تبلیغ کنید، هم یادآوری‌های مهم را انجام دهید، و هم با شاگردان تعاملی دو طرفه داشته باشید. هر کدام از این اهداف با ماژول‌های پنل پیامکی آموزشگاه زبان شدنیست و ما راه آن را به شما می‌گوییم.

یادآوری زمان ثبت‌نام و پرداخت شهریه 

چقدر تا به‌ حال وقت کارکنان یک موسسه آموزشی زبان برای تماس‌های مکرر یادآوری شروع ترم، شروع ثبت‌نام و یا زمان پرداخت قسط‌های کلاس گرفته شده است؟ یا طور دیگری بگوییم، چقدر بابت تمام این تماس‌ها، هزینۀ قبض تلفن پرداخت شده است؟

بهترین کار برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه این است که با دریافت پنل ارسال اس ام اس آموزشگاه زبان و با ابزار ارسال زماندار بتوانید این یادآوری‌ها را انجام دهید. برای ارسال پیامک زماندار باید شماره موبایل زبان‌آموزان را داشته باشید و بعد در پنل مشخص کنید تا به صورت هفتگی، ماهانه یا سالانه برای کدام یک از آن‌ها پیامک یادآوری شروع کلاس، یادآوری زمان آزمون یا پرداخت قسط شهریه ارسال شود.

ابزار ارسال متناظر برای ارسال چند پیام مختلف 

ارسال متناظر یکی از بهترین ماژول‌های پنل پیامکی برای آموزشگاه است تا بتوانید به صورت همزمان چندین پیام مختلف را برای چند نفر در یک زمان با هزینۀ پایین بفرستد. مثلاً به این نمونه‌ها دقت کنید:

خانم احمدی نمره میان ترم شما 8 شده است
آقای فرخی نمره میان ترم شما 7 شده است

با توجه به نمونه‌های بالا باید گفت که اگر استادی قصد داشته باشد تا نمرات شاگردان و یا هر اطلاعات دیگری را همزمان برای آن‌ها ارسال کند، ابزار ارسال متناظر کار را برایش راحت می‌کند، برای این منظور تنها کافیست تا نام شاگردان و نمراتشان را در فایل اکسل یا متنی در پنل پیامک بارگذاری کند تا همزمان پیام‌های مربوطه فرستاده شود.

ابزار ارسال متناظر پنل پیامک آموزشگاه زبان

پیامپ و امکان ارسال منطقه‌ای 

تا حالا به عنوان رییس یک موسسۀ زبان به این فکر کردید، که چقدر در طول سال هزینۀ جذب زبان آموز جدید می‌دهید؟ چاپ تراکت، هزینۀ پخش تراکت، اجاره بیلبورد، رپورتاژ آگهی در وبسایت‌های معروف همگی روش‌های تبلیغاتی مناسبی برای آموزشگاه است ولی هزینۀ بالایی دارد.

پنل پیامکی آموزشگاه زبان یک ابزار عالی برای جذب زبان‌آموز جدید دارد و آن پیامپ است. ماژول ارسال منطقه‌ای کاربردی‌ترین ابزار تبلیغاتی پنل پیامک آموزشگاه است تا با انتخاب مناطق موردنظرتان بتوانید برای تمام شماره‌های ایرانسل و همراه اول آن ناحیه پیامک تبلیغاتی و معرفی آموزشگاه را ارسال کنید.

مثلاَ اگر آموزشگاه زبان شما حوالی میدان ولیعصر تهران باشد، با پیامپ می‌توانید برای شماره‌های ایرانسل و همراه اول مناطق فاطمی، میدان ولیعصر و کریمخان پیامک ارسال کنید.

ارسال تخفیف‌ها و اعلام شروع کلاس های جدید 

تخفیف برای ثبت نام کلاس‌های جدید، شروع دوره‌های جدید یا دوره‌های ویژه مانند آیلس و تافل همیشه نیاز به اطلاع‌رسانی دارد. حتماً تابه‌حال دیده‌اید که کف خیابان اطراف آموزشگاه‌ها مملو از تراکت تبلیغاتی است؟ آیا واقعا نیاز است که این همه کاغذ مصرف و بعد به زباله تبدیل شود؟ شاید راه حل بهتر برای اطلاع‌رسانی‌های مهم استفاده از ماژول ارسال انبوه پنل پیامک برای آموزشگاه زبان باشد.

مجموعه می‌تواند با ماژول ارسال انبوه در تعداد بالا پیامک‌های اطلاع‌رسانی، شروع دوره‌های آیلس و تافل، تخفیف ثبت‌نام‌های چند‌ماهه و دیگر تخفیف‌ها را برای همه بفرستد. با این روش هم زباله کمتری تولید می‌شود و هم مطمئن هستید که پیامک خوانده می‌شود.

تبریک تولد و پیام‌های مناسبتی 

ارسال پیام تبریک تولد از آن ابزارهای پرطرفدار برای بیشتر کسب‌وکارهاست، زیرا به طرف مقابل شما حس توجه و احترام را منتقل می‌کند.

حتماً شما هم تا به حال پیام‌های تبریک تولد یا سالگرد ازدوج را از بانک، فروشگاه یا گالری‌هایی که مشتری ثابتشان هستید، دریافت کردید. این پیام‌ها از پنل پیامکی برای آموزشگاه زبان هم به راحتی برای تعداد بالایی از شاگردان قابل ارسال است و باعث رضایت بیشتر زبان‌آموزان از مجموعه می‌شود.

خبرنامه پیامکی

حالا که از همۀ این روش‌ها استفاده کردید، نوبت به خبرنامه پیامکی می‌رسد. شما می‌توانید یک خبرنامه پیامکی با خط اختصاصی که قابلیت دریافت پیام از طرف مشتری را دارد، داشته باشید و از زبان‌آموزان بخواهید با ارسال عدد 1 در این خبرنامه عضو شوند. حالا آموزشگاه به بانک شمارۀ دانشجویان دسترسی دارد و می‌تواند هر پیامی را از طریق خبرنامه ارسال کند.

ارسال انواع پیام‌های انگیزشی به زبان انگلیسی، آموزش اصطلاحات خاص روزمره و برخی جملات کاربردی و کلیدی توسط خبرنامه به راحتی برای زبان‌آموز از طریق خبرنامه ارسال می شود، ولی یادتان باشد که هزینۀ پیامک‌های انگلیسی از پیام فارسی بیشتر است.

خبرنامه پیامکی پنل اس ام اس آموزشگاه زبان

امکان برگزاری نظرسنجی

مدیریت هر آموزشگاهی باید بداند کلاس‌هایش چگونه برگزار می‌شود، اساتیدش از چه سطح علمی و کیفیت آموزشی برخوردار هستند و پرسنل چه برخوردی با مراجعان دارند. برای همین بیشتر آموزشگاه‌های نیاز به برگزاری نظرسنجی دارند.

مراحل نظرسنجی به راحتی با پنل پیامکی برای آموزشگاه زبان انجام می‌شود و هزینه زیادی هم ندارد. شما تنها با داشتن یک خط اختصاصی می‌توانید با ماژول نظرسنجی با زبان‌آموزان در ارتباط داشته باشید و نظر شخصی و رضایت قلبی آن‌ها را دربارۀ موسسه بپرسید.