روش خرید پنل پیامک آموزشگاه زبان

اگر می‌خواهید آموزشگاهتان را متفاوت‌تر از هر موسسۀ دیگری اداره کنید، با زبان‌آموزان در تعاملی مستقیم باشید و از آن‌ها دربارۀ کیفیت آموزش، نحوۀ کار اساتید، برخورد پرسنل و موارد مرتبط بپرسید، همزمان با هزینۀ پایین تبلیغات کنید، یادآوری های مهم و نمرات آزمون را برای دانش‌آموزان ارسال کنید، تنها چارۀ کار شما استفاده از پنل پیامکی برای آموزشگاه زبان است.

پنل پیامکی همۀ  امکانات را در کنار هم فراهم کرده است و شما با پنل ارسال اس ام اس آموزشگاه زبان می‌توانید با شاگردان قدیمی ارتباط داشته باشید، یادآوری‌هایی مانند زمان شروع ترم، تخفیف‌ها، نمرات یا زمان پرداخت شهریه را به آن‌ها اطلاع دهید. همچنین با پنل پیامکی به راحتی و با کمترین هزینه می‌توانید برای آموزشگاهتان تبلیغات و بازاریابی کنید و زبان آموزان جدیدی را برای دوره های آموزشی دعوت کنید. ارسال جملات انگیزشی و یا اصطلاحات روزمره انگلیسی با پنل پیامک برای آموزشگاه زبان هم به راحتی امکان پذیر است.

با وجود همۀ این امکانات استفاده از پنل پیامکی آموزشگاه زبان را برای مدیریتی بهتر و آموزشی مدرن‌تر توصیه می‌کنیم. برای خرید پنل آموزشگاهتان می‌توانید در سایت ما ثبت نام کنید، تیم پشتیبان فنی ایمن پیام هم در طول هفته و در طول تعطیلات برای راهنمایی خرید پنل و استفاده از ابزارهای پنل به تمام سوالات شما پاسخ خواهد داد.

 

شما می‌توانید با عضویت در سایت ایمن پیام پنل اختصاصی مجموعه‌تان را داشته باشید، وارد میز کار مجازی پنل ارسال اس ام اس شوید و در کمتر از چند دقیقه با هر هدفی که دارید با قیمت مناسب برای بانک شماره‌های ما یا بانک شماره‌های آموزشگاه اس ام اس بفرستید.