سوالات متداول

آیا امکان ارسال پیام کوتاه به صورت انبوه وجود دارد؟
بله سامانه این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهد که بدون هیچ محدودیت و با سرعت بالا هر تعداد پیام کوتاه را ارسال کند.

آیا محدودیت در ایجاد گروه های مخاطبین و تعداد افراد مخاطب وجود دارد؟
خیر هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

اعتبار SMS مشتری تا چه مدت در حساب وی باقی می ماند؟
هیچ محدودیت زمانی ندارد .

آیا پنل پیام کوتاه دارای اعتبار زمانی می باشد؟
خیر ، دایمی می باشد

آیا با این نرم افزار می توان به شماره های سایر اپراتورها پیام کوتاه فرستاد؟
بله، بوسیله این نرم افزار می توان به تمام شماره های ایرانسل و همراه اول ( دائمی و اعتباری ) و تمامی اپراتور ها پیام کوتاه ارسال کرد .

آیا بوسیله این نرم افزار می توان به شماره های خارج از کشور پیام کوتاه فرستاد؟
بله، میتوان به تمام شماره های خارج از کشور پیام کوتاه فرستاد، اما باید توجه داشت که هزینه ارسال به شماره های خارج از کشور ده برابر هزینه معمولی ارسال می باشد.

آیا دریافت پیام کوتاه هم هزینه دارد؟
خیر، برخلاف سایر ارائه دهنده ها هزینه ای ندارد.

آیا احتمال مسدود شدن کلی پنل شما وجود دارد؟
بله، در صورت استفاده های نا به جا

قوانین سامانه را چه کسی مشخص کرده است؟
قوانین کلی استفاده از سامانه را ارگان مربوطه دولتی مشخص کرده است و قوانین جزئی را شرکت آریا گستر برمبنای سیاست های کاری خود مشخص کرده است و سفارش و واریز وجه سامانه از سوی مشتری نشانه پذیرش آن قوانین از سوی آن خواهد بود

 آیا هزینه سامانه پیام کوتاه اپمن پیام یکبار پرداخت می شود؟

بله

 

  آیا برای استفاده از سامانه پیام کوتاه نیاز به سخت افزار جانبی است؟

خیر، سامانه پیام کوتاه از طریق وب سرویس به مخابرات ایران متصل می باشد و از طریق شماره 5000 ارسال و دریافت پیامک انجام می پذیرد.

 

 

 

  چگونه می توان از وضعیت پیامک های ارسالی مطلع گشت؟

سیستم پیام کوتاه ایمن پیام به شما امکان مشاهده گزارش پیامک‌ های ارسالی (Delivery Report) را می دهد.


 آیا امکان ارسال پیام فقط در ساعات اداری شرکت وجود دارد؟

خیر. در هر ساعت از شبانه روز می توانید نسبت به ارسال یا دریافت پیام کوتاه اقدام نمایید.


 

 کدام نوع شماره و اپراتور قوی تر است؟

تقرییا تفاوتی بین شماره ها و اپراتورها وجود ندارد. البته در یک مقطع زمانی مثلا ممکن است یکی از آنها سرعت بالاتری در ارسال پیام کوتاه داشته باشد اما در کل تفاوت قابل ملاحظه ای ندارند.


 پشتیبانی سامانه پیام کوتاه به چه صورت است؟

پشتیبانی بصورت تلفنی، ایمیل و همچنین سیستم جامع پشتیبانی تعبیه شده در سامانه پیام کوتاه در تمام ساعات شبانه روز امکان پذیر است.


 نحوه خرید شارژ (اعتبار پیام کوتاه) چگونه است؟

امکان خرید شارژ (اعتبار پیام کوتاه) هم بصورت آنلاین از طریق خود سامانه پیام کوتاه و با استفاده از کارتهای بانکی (شتاب) و هم بصورت واریز وجه به بانک یا کارت به کارت و ثبت فیش آن در سامانه پیام کوتاه امکان پذیر است.


 آیا نسخه معمولی امکان ارتقاء به نسخه کامل را دارد؟

بله در هر زمان امکان ارتقاء به نسخه کامل یا اضافه ماژول وجود دارد و تنها هزینه ما به التفاوت آن دریافت می شود.


 آیا هزینه پیامکهایی که بدلیل فیلتر بودن شماره موبایل گیرنده، به وی نمی رسد از حساب ما کم می شود؟

خیر، اگر بدلیل اینکه شماره موبایل گیرنده در لیست شماره های فیلتر شده از سوی مخابرات قرار دارد و پیام کوتاه به وی نمی رسد هزینه ای از شما کم نمی شود (هزینه آن به حساب شما برگشت داده می شود.)


 آیا امکان انتخاب شماره وجود دارد؟

بله شما می توانید شماره مورد نظر خود را پیشنهاد بدهید و در صورتیکه قبلا توسط شخص دیگری رزرو نشده باشد قابل واگذاری به شما است.


 در هر دقیقه چند پیام ارسال می گردد؟

حدود صد هزار پیام کوتاه در هر دقیقه ارسال می شود.


 امنیت اطلاعات به چه صورت می باشد؟

امنیت کامل در نرم افزار و حتی تعیین سطح دسترسی در شرکت قاصدک برای عدم دسترسی به اطلاعات و پیامکهای کاربران بصورت کامل پیش بینی شده است و به همین دلیل تاکنون هیچگونه مشکلی امنیتی از سوی هیچکدام از مشتریان سامانه پیام کوتاه بوجود نیامده است.

 

 


  چگونه می توان وب سایت و یا دیگر نرم افزار های شرکت / سازمان را به سامانه پیام کوتاه متصل نمود؟

شرکت سامانه ارتباطات این پیام از طریق وب سرویس این امکان برای شما فراهم نموده است.

 

 

یک دیدگاه برای ”سوالات متداول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *