علت برتری بازاریابی پیامکی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی

در این مطلب سعی داریم که برتری های بازاریابی پیامکی را برای شما عزیزان نام ببریم. توجه داشته باشید که ممکن است مزایا و کاربردهای بازاریابی پیامکی را در روش های دیگر تبلیغاتی نیز یافت کنید، اما وجود هر چهار ویژگی در یک سیستم تبلیغاتی امری کاملا نادر است و همین واقعیت است که بازاریابی پیامکی را به بهترین شیوه ی تبلیغاتی تبدیل می کند.

فوریت و بی واسطگی

در بازاریابی پیامکی می توانید تنها با یک کلیک به صدها یا هزاران مشتری خود دسترسی پیدا کنید. مطمئنا شما می توانید از طریق بازاریابی ایمیل نیز به همین ترتیب عمل کنید. اما در دنیای تجارت امروزی، بازاریابی پیامکی میزان دسترسی بالاتری را به صاحبان کسب و کار می دهد. زیرا پیامک ها مانند ایمیل به صورت اسپم شناخته نمی شوند و همچنین افراد همواره تلفن همراه خود را به همراه دارند.

انحصاری بودن

فهرست مشتریان خود را به بخش های مختلف تقسیم کنید. با استفاده از بازاریابی پیامکی می توانید پیامک هایی را که به مشتریان خود ارسال می نمایید شخصی سازی کنید. نام آن ها را در ابتدای پیامک قرار دهید یا بر اساس نیازها و سلایق شان به آنها پیشنهاد و تخفیف بدهید. انحصاری بودن پیامک به وفادار سازی مشتری به برند شما کمک می کند. بدون بازاریابی پیامکی، شما می توانید چنین فعالیت هایی را داشته باشید اما حتما به شخصی واسط احتیاج دارید.

شخصی سازی کردن پیامک

ارسال پیامک شخصی سازی شده به مشتریان باعث می شود که آنها با برند شما احساس صمیمت کنند. شما می توانید با ارسال کوپن های تخفیف در روز تولد آنها ارتباط خود با مشتریانتان را به مرحله ی جدیدی برسانید. هنگامی که مشتریان پیامک های صمیمی را از شما دریافت نمایند، اعتماد آنها نسبت به برند شما بیشتر می شود. در نتیجه آنها به شما وفادار خواهند بود. فراموش نکنید که مشتریانتان با افراد دیگری نیز در ارتباط هستند. ارائه بهترین خدمات به آنها سبب می شود که آنها برند شما را نیز به دیگران معرفی نمایند.