انواع پنل های ارسال اس ام اس

پنل ارسال اس ام اس با توجه به امکانات و ویژگی هایی که دارد به انواع مختلفی تقسیم می شود. که هرکدام با توجه به قیمت می تواند امکانات مختلفی را در بر بگیرد. در ادامه به معرفی انواع پنل اس ام اس و بهترین پنل ارسال اس ام اس می پردازیم.

در مورد پنل های پیامکی باید گفت که مهم ترین امکان برای آن ارسال و دریافت اس ام اس باشد. بقیه موارد به عنوان امکانات برای پنل محسوب می شود. حتما به فکر استفاده از پنل ارسال پیامک افتاده اید. پنل ارسال اس ام اس درمقابل سایر روش های تبلیغاتی مثل ارسال پیام در شبکه های اجتماعی و ارسال ایمیل از کانال ارتباط مستقیم با مخاطب بهره مند است. یعنی شما به عنوان یک کسب و کار می توانید به صورت مستقیم وبا داشتن یک بانک شماره و ارسال پیامک به صورت مستقیم با مشتریان خود در ارتباط باشید.

پنل اس ام اس به دو دسته کلی “پنل اس ام اس کاربری” و “پنل اس ام اس نمایندگی” تقسیم می شوند. که کاربرد هرکدام با توجه به امکاناتی که دارند متفاوت است.

معرفی پنل اس ام اس کاربری

همانگونه که از اسمش پیداست، پنلی است که مشتریان (صاحبان کسب و کارها و افرادی که قصد تبلیغ دارند) از آن استفاده می کنند. این پنل به صورت رایج و معمول در همه پنل های ارسال پیامک موجود می باشد. پنل اس ام اس کاربری را می توان به دو نوع زیر پنل تقسیم کرد:

۱ – پنل کاربری تحت وب

۲ – پنل کاربری تحت وب سرویس

پنل اول یعنی پنل کاربری تحت وب، همان روش رایج برای ارسال پیامک در پنل های پیامک است که با زدن آدرس اینترنتی پنل اس ام اس  و با وارد کردن یوزر و پسورد می توان از آن استفاده نمود. و پنل دوم یعنی پنل کاربری تحت وب سرویس یک امکان بسیار خوب برای اپلیکیشن، نرم افزارهای شما است که بتوانید پنل ارسال پیامک را به آن وصل کرده و از آن طریق پیامک خود را ارسال کنید.

به طور مثال می توانید وب سرویس پنل پیامک خود را به اپلیکیشن وصل کرده و احراز هویت سیستمی کاربران خود را از طریق ارسال کد یکبار مصرف انجام دهید. این کار مشابه زمانی است که می خواهید به حساب جیمیل یا تلگرام خود وارد شوید.

از تعاریف که بگذریم، می رسیم به بخش مهم پنل ارسال اس ام اس یعنی پنل کاربری تحت وب که اکثر افرادی که دنبال ارسال تبلیغات پیامکی در اندازه و سطح بالا هستند بیشتر به امکانات این بخش احتیاج دارند و تنها تفاوت آن در امکاناتی است که در پنل ها ارائه می شود. ویژگی های عمومی پنل ارسال اس ام اس تحت وب عبارتند از:

  • ارسال اس ام اس با توجه به تفکیک سن و جنسیت
  • ارسال از طریق دکل BTS ایرانسل
  • امکان ایجاد و راه اندازی نظرسنجی و قرعه کشی
  • ارسال اس ام اس از روی نقشه گوگل
  • ارسال منطقه ای
  • ارسال بر اساس کد پستی محل مورد نظر
  • ارسال هدفمند مشاغل مختلف
  • دارای منشی پیامکی
  • دارای وب سرویس پیامکی
  • دارای کد خوان

کدام پنل ارسال پیامک را انتخاب کنیم؟

با توجه به مواردی که بالاتر گفته شد پنل های ارسال پیامک ، پیامک خود را از طریق کانال مخابرات ارسال می کنند. پس بهترین پیشنهاد ما به شما پنل پیامک مخابرات است. یکی از خصوصیات بسیار خوب پنل اس ام اس مخابرات این است که پیامکها به صورت مستقیم از طریق مخابرات برای مخاطبین ارسال می شود و مهمترین تفاوت آن با سایر پنل ها در این است که می توان آنرا به لیست سیاه نیز ارسال نمود.

درواقع لیست سیاه لیستی از شماره هاست که پیامکهای تبلیغاتی را بر روی سیم کارت خود مسدود نموده اند. از طرفی امکان دسترسی به بانک عظیمی از شماره های موبایل با تفکیک جنسیت، مکان، کسب و کار می توان پیامک هدفمند ارسال نمود.

قیمت پنل اس ام اس مخابرات نسبت به سایر پنل ها مناسبتر بوده و با توجه به امکاناتی که دارد بیشتر پیشنهاد می شود.

نمایندگی پنل اس ام اس مخابرات

اگر صاحب کسب و کار هستید و مایل اید تا به مشتریانی که دارید با برند خودتان پنل اس ام اس مخابرات ارائه کنید، با استفاده از نمایندگی پنل اس ام اس مخابرات به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. در نمایندگی تنها اسم و لوگوی برند شما درج می شود و هیچگونه اسمی از برند مرجع نام برده نمی شود. امروزه ارائه نمایندگی پنل اس ام اس مخابرات یکی از شغل های پردرآمد و بسیار مناسب برای کسانی است که مشتری دارند و یا به دنبال شغل مناسب خود می گردند.