نحوه ارسال پیامک خودکار

استفاده از پیامک برای ارسال پیامک خودکار این چنینی می‌تواند ایده خوبی باشد تا هم خودمان به این گذشته نگاه انداخته و جانی دوباره بگیریم و هم کارکنان و عزیزان ما که با گذشت یک سال خاطرات شیرینی که با هم پشت سر گذاشته‌ایم از یادآوری چنین رویدادهایی خرسند باشند. در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چگونه می‌توان با استفاده از پیامک خودکار از بازاریابی با پیام کوتاه استفاده کرد.

ارسال پیامک خودکار  چگونه است؟

در حال حاضر در بسیاری از مجموعه‌ها و سایت‌ها، بعد از ثبت نام اطلاعات کاربر ذخیره و بسته به سیاست کاری آن مجموعه در مناسبت‌های مختلف تبریک‌ها و تسلیت‌های متفاوت ارسال می‌گردد. این پیام‌ها باعث ایجاد حس صمیمیت بین کاربر و کسب و کار شده و نشان خواهید داد که به مشتری وفادار هستید.

تبریک تولد، تیری برای جذب مشتریان

اینکه تولد کاربرتان را تبریک بگویید شاید درنگاه اول، کار هزینه بردار و بیهوده‌ای باشد ولی در این مقاله قرار است با مزایای اینگونه پیامک‌ها آشنا شویم:

  • ایجاد حس صمیمیت بین شما و مخاطبینتان: همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم همیشه تبریک تولد و مناسبت‌های مختلف، برای همه ما خوشایند بوده است. حال اگر این تبریک تولد در اولین فرصت حتی در ساعات اولیه صبح(مانند تبریک تولد بانک ها که همیشه قبل از بیدار شدن ارسال می‌گردد) صورت گیرد میتواند باعث ایجاد رابطه‌ای دوستانه و حذف روابط خشک فروشنده و مشتری شود.
  • افزایش اعتماد کاربر: مهم ترین علتی که باعث افزایش فروش و یا استفاده کاربر از خدمات شما میگردد اعتماد و نگاه مشتری نسبت به شماست. حال اگر به مشتری این حس را القا کنید که حتی در روز تولدشان هم به یادشان هستید و صرفا پیامک های تخفیف‌دار و تبلیغاتی ارسال نمیکنید که جیبش را خالی کنید.، میتواند کمی هم که شده شما را در دل کاربر جا کرده و این حس را دوطرفه کنید.

پیامک های یادآوری

در پیامک یادآوری همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم اگر به آن بی توجهی شود میتواند هم برای شما و هم برای مخاطبانتان ضربه بزرگی وارد کند. اینکه تاریخ انقضای خدمات خود را به کاربر یادآوری کنید علاوه بر اینکه کاربر را عصبی نمیکند بلکه باعث حس اطمینان به شما و مجموعه شما میگردد. در پیامک یادآوری فقط کافیست متن پیام شما با احترام و همراه با نام کابر و با جزئیات کامل ارسال گردد که مخاطب با آگاهی کامل در جریان تمام این جزئیات قرار گیرد. این نوع پیامک‌‌ها همیشه باعث افزایش درآمدهایتان هم میگردد.