مزایای سرویس پاسخ خودکار

وقتی که کاربر برای شما یک پیامک ارسال می‌کند یا به اشتراک پیامکی شما می‌پیوندد تا پیشنهادات و اخبارتان را دریافت کند، باید حواستان باشد که با روی باز به او خوشامد بگوئید. اینکار به راحتی با سرویس پاسخ خودکار میسر می‌شود. به این ترتیب، وقتی مشتری با سامانۀ پیامکی شما ارتباط برقرار کند، یک پاسخ اتوماتیک برای او فرستاده خواهد شد. استفاده از سرویس پاسخ خودکار مزایای بسیاری خواهد داشت، هم برای شما و هم برای کاربران.

اطمینان‌بخشی

پاسخ خودکار به مشتری اطمینان می‌دهد که پیغامش دریافت شده و در حال پیگیری آن هستید. شما می‌توانید به مشتری اطلاع دهید که با موفقیت در لیست اشتراک شما اضافه شده‌ است یا اینکه به زودی برای سوال خود پاسخی دریافت خواهد کرد.

از پیامک شما متشکریم. پیغام شما در اسرع وقت بررسی خواهد شد.

تبلیغات

اینکه مشتری بواسطۀ پیامک با شما ارتباط برقرار کرده است، نشان می‌دهد که او به محصولات یا خدمات برند شما علاقه‌مند است. پس چرا در جواب آنها یک کد تخفیف یا یک پیشنهاد خوب ارسال نکنید؟ در همان اولین پیامک به آنها پاداش بدهید و خدمت‌رسانی فوق‌العاده خود را به نمایش بگذارید. به این ترتیب درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت.

از ثبت‌نام شما متشکریم. هدیۀ ما به شما: 25% تخفیف با ارائه این پیامک

اطلاع‌رسانی

اگر قرار است به صورت مرتب برای کاربر خود پیامک ارسال کنید، بد نیست اگر او هم از این موضوع مطلع باشد. به مشتری خود بگوئید که دقیقاً باید چه انتظاری از شما داشته باشد. به این ترتیب مطمئن می‌شوید که باعث غافلگیری و ایجاد مزاحمت برای او نخواهید شد.

از ثبت‌نام شما متشکریم. تمام اخبار جدید با پیامک به اطلاع شما می‌رسد.

انصراف از اشتراک

بهتر است به مشتریان این امکان را بدهید که از اشتراک پیامکی شما انصراف دهند. این باعث می‌شود آنها احساس آرامش و کنترل بیشتری داشته باشند و پیامک‌های شما را با روی باز دریافت کنند.

 از ثبت‌نام شما متشکریم. برای انصراف کلمۀ “ایست” را  پیامک کنید.

شخصی‌سازی

درست است که پاسخ خودکار به صورت کامل اتوماتیک ارسال می‌شود، اما شما همچنان کنترل کاملی بروی محتوای این پیامک دارید. بنابراین می‌توانید ادبیات مختص تجارت خود را در این پیام بکار ببرید تا منعکس‌کنندۀ برند شما باشد. در ضمن، هر وقت بخواهید می‌توانید در متن این پیامک تغییر ایجاد کنید و با این وجود هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.