سامانه پیام کوتاه برای بوتیک ها

سامانه پیامکی برای بوتیک ها

تبلیغات با پنل پیامکی برای بوتیک

فروشگاه های پیامکی نیز مانند دیگر کسب و کار ها برای دیده شدن و جذب مشتری از روش های مختلفی اقدام به تبلیغات می کنند. استفاده از پنل پیامکی یکی از روش های پرکاربرد تبلیغاتی در این عصر تکنولوژی است. این اتفاق حتما برای شما هم رخ داده که از جلوی یک مغازه رد شوید و اسم مغازه نظر شما را جلب کند. چرا که پیامکی با این نام را قبلا دریافت کرده اید بنابر این احتمال آن وجود دارد که ترغیب شوید که حتی شده یک نگاه کوچک به محصولات این فروشگاه که پیامک تخفیفات آن را دریافت کرده اید بزنید این اثر پنل پیامکی است!! ما در این مطلب قصد داریم درباره تبلیغات به روش ارسال پیامک و برخی از مزایای آن صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

مزیت های پنل پیامکی برای بوتیک ها

پنل اس ام اسی سامانه‌ای تحت وب برای ارسال، دریافت و مدیریت پیام به صورت محدود و یا انبوه می باشد. پنل پیامکی محیطی تقریباً شبیه به ایمیل را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد، تا بتوانند برای افراد مختلف ایمیل ارسال و دریافت کند، اما سامانه پیامکی امکانات بسیار متفاوت و کاربردی را به مشتریان می‌دهد، که برخی از مزیت‌های مهم تبلیغات برای بوتیک با پنل را در ادامه می‌نویسیم.

امکان ارسال انبوه اس ام اس

مشتریان هدف بوتیک افراد زیادی هستند، پس وقتی مغازه‌دار تصمیم به ارسال اس ام اس تبلیغاتی داشته باشد، باید برای مخاطبان زیادی بفرستد. سامانه پیامکی امکانی به نام ارسال انبوه را در اختیار مشتری قرار می‌دهد تا با استفاده از آن، به صورت هم‌زمان برای افراد زیادی مثلاً ۱۰۰ هزار نفر پیامک بفرستد.

باید وارد سامانه پیامکی شوید، متن اس ام اس را بنویسید و سپس در قسمت شماره‌ها، شماره موبایل کاربران را به صورت فایل اکسل، متنی یا از دفترچه تلفن وارد کنید. پیام به صورت هم‌زمان برای تعداد زیادی از مخاطبان ارسال می‌شود.

حتی اگر مغازه‌داری تازه بوتیک خود را افتتاح کرده باشد و شماره‌ای از مشتریان نداشته باشد می تواند از روشهای دیگری مانند استفاده از دکل های BTS مشتریان خود را پیدا کند.

برای محله‌های اطراف بوتیک پیامک بفرستید

یکی از تبلیغات هدفمند برای مغازه لباس‌فروشی، ارسال اس ام اس برای مخاطبان اطراف مغازه است. سامانه پیامکی امکانی به نام ارسال پیام از روی نقشه  را در اختیار مخاطبان قرار داده است، که می‌توانند از روی نقشه شماره مخاطبان را پیدا کنند. کافیست کاربران وارد پنل پیامکی ایمن پیام خود شوند و از گزینه ارسال پیام از روی نقشه آدرس خود را پیدا کنند. شماره‌ها به صورت طبقه‌بندی شده همراه اول و ایرانسل به صاحب مغازه نمایش داده می‌شود و او می‌تواند هر اپراتوری را که می‌خواهد انتخاب و پیامک را به صورت هدفمند ارسال کند.

شما نیز به راحتی می توانید وارد سامانه پیامکی ایمن پیام شوید و با گرفتن پنل پیامکی اختصاصی برای کسب و کار خود به روش های مختلف ارسال پیامک داشته باشید.

لینک ورود به سامانه پیامکی ایمن پیام