
5 نکته برای انتخاب بهترین سامانه پیامکی:
1: سامانه پیامکی شما باید تمام اپراتورهای قانونی مخابرات را پوشش دهد
سامانههای پیامکی مانند پلی میان شما و مخابرات عمل میکنند. در حقیقت مخابرات به اپراتورهایی مانند ایرانسل و همراه اول پیششمارههایی را برای ارسال پیامک اختصاص میدهد.
برای انتخاب سامانه پیامکی اولین چیزی که باید به آن دقت کنید، این است که سامانۀ مورد نظر، تمام اپراتورهای قانونی ایران را پوشش دهد و از اپراتورهای غیرمجاز و غیرقانونی تغذیه نشود.
بنابراین بهتر است برای پیشگیری از ضرر و زیان، خدمات پیام کوتاه را فقط از شرکتهای معتبر و ثبتشده بگیرید؛ چراکه درصورتیکه شرکت مورد نظر از لحاظ قانونی ثبت شده باشد، شما این امکان را دارید که درباره اطلاعات ثبتی شرکت و شناسه ملی موسسان آن، بهطور کامل تحقیق کنید.
2: ویژگیهای سامانه را بررسی کنید
شما بهتر از هر کس دیگری مشتریانتان را میشناسید؛ بنابراین بهتر از هر کس دیگری میدانید که چه سرویسهایی را برای بازاریابی پیامکی نیاز دارید. مثلاً کسب وکار شما ممکن است به امکاناتی مثل نظرسنجی، قرعهکشی و چیزهای دیگری از این قبیل نیاز داشته باشد. بعضی از سامانههای پیامکی برای این امکانات هزینههای جداگانهای را دریافت میکنند.
یکی از مهمترین عناصر بازایابی پیامکی شما، دیتابیس Database مشتریان شماست. بنابرین دقت کنید که سامانه پیامکی انتخابیتان قابلیت اتصال به وب سرویس را داشته باشد تا بتوانید به راحتی به اطلاعات و شمارههای مشتریانتان دسترسی داشته باشید.
یکی از بهترین راههایی که بتوانید ویژگیهای سامانههای مختلف را بررسی کنید و پنل مورد نظرتان را انتخاب کنید استفاده از نسخۀ تست رایگان یا دموی آنهاست که در بیشتر سامانهها این امکان وجود دارد.