سامانه پیامکی چیست؟

سامانه پیامکی در حقیقت محیطی است که شرکت ها و سایت های مختلف در اختیار شما قرار می دهند تا با استفاده از آن بتوانید پیامک ارسال و دریافت کنید .
شماره های ارائه شده در سامانه های پیامکی دقیقا مانند شماره موبایل شما قابلیت دریافت و ارسال را دارند ولی با این تفاوت که شماره های آن با 3000 ، 5000 و… شروع می شوند.
برای ارسال و دریافت از طریق این شماره ها باید با شرکت هایی که زیر مجموعه مخابرات هستند قرارداد ببنیدید.این شرکت عموما یک نام کاربری و کلمه عبور در اختیار شما قرار می دهد که با آن می توانید وارد سامانه شخصی خودمان شوید.
سامانه های ارسال پیامک علاوه بر قابلیت ارسال و دریافت معمولا امکانات اضافه تری مانند مسابقه پیامک ، نظر سنجی پیامکی و … را ارائه می کنند.
شرکت فنی مهندسی موج شهر جز اولین شرکت های ارائه دهنده سرویس های پیامکی بوده و هم اکنون سامانه های ارائه شده این شرکت جز کامل ترین سامانه های ارسال پیامک می باشد.
نمونه ای از امکانات ارائه شده درسامانه پیامکی پیام رسان :

ارسال اس ام اس تکی و گروهی به شماره های دلخواه

در این نوع ارسال شما می توانید متن مورد نظر را به شماره های مورد نظر خودتان پیامک ارسال نمائید.

زمان بندی ارسال پیامک کوتاه در یک زمان معین

با این قابلیت پیام رسان شما می توانید زمان خاصی را برای ارسال پیامک های خود تعیین نمائید.در زمان مقرر ارسال ها به صورت کامل انجام شده و نیازی به حضور شما در سایت یا اینترنت نیست.

ارسال متناظر با قابلیت درج نام مخاطب در متن پیامک

دفترچه تلفن پیام رسان علاوه بر شماره امکان ذخیره نام مخاطب را می دهد.با استفاده از ارسال پیامک اختصاصی می توانید نام ذخیره شده در دفترچه تلفن را در متن پیامک درج نمائید.

ارسال متناظر از اکسل

با استفاده از این سرویس می توانید در یک فایل اکسل شماره موبایل ها و متن مربوط به هر کدام را وارد نمائید ، سیستم مطابق درخواست شما به شماره های موجود در فایل اکسل پیامک ارسال می کند.

ارسال دوره ای پیامک گروهی و تکی با قبلیت تعیین 4 پارامتر در متن (سالانه ، ماهانه ، هفتگی و روزانه)

بسیاری از ارگان ها نیاز دارند تا پیامک های گروهی یا تکی را به صورت دوره ای ارسال نمایند.این سرویس برای بانک ها ، موسسات و مجمع های دوره ای بسیار مناسب است.

ارسال پیامک مشاغل به تفکیک شهر و جنسیت

پیام رسان برای اولین بار در کشور سرویسی را ارائه نموده که با استفاده از آن می توانید به شغل مورد در شهر مورد پیامک تبلیغاتی ارسال نمائید.

ارسال sms منطقه ای به تفکیک استان ، شهر و نوع اعتباری یا دائمی همراه اول

با استفاده از دیتایس همراه اول موجود در سامانه پیامک پیام رسان ، بدون هیچ هزینه اضافی می توانید با انتخاب شهر و نوع شماره ها به آن منطقه ارسال خود را انجام دهید.

ارسال sms منطقه ای به تفکیک استان ، شهر و جنسیت ایرانسل

همانند همراه اول ، دیتابیس ایرانسل نیز در سامانه های پیامک پیام رسان ارائه شده است که امکان ارسال شهری و جنسیت ایرانسل را به شما می دهد.

ارسال sms منطقه ای به تفکیک استان ، شهر ، سن و جنسیت همراه اول

اپراتور 5000 سرویسی را فراهم نموده است که با استفاده از آن می توانید به جنسیت و سن خاصی در یک شهر پیامک ارسال نمائید. برای مثال خانم های بین 20 تا 30 سال شهر شیراز.

ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس دکل bts ایرانسل

با این سرویس که ویژه ایرانسل است شما می توانید پیامک های خود را به افراد حاضر در محدوده یک دکل مخابراتی ارسال نمائید.

نمایش ریز پیامک ها در ارسال های گروهی و تکی

در در ارسال های تکی ، گروهی ، اختصاصی ، پاسخ های خودکار و هر نوع ارسالی که شما شماره های ارسال کننده را تعیین کنید وضعیت تک تک پیامک های ارسالی به شما نمایش داده می شود.

پوشه بندی پیامک های دریافتی خط اختصاصی

شما می توانید پیامک های دریافتی را با توجه موضوعیت آنها در پوشه های مختلف ذخیره کنید.این امکان برای افرادی که قصد سفارش و فروش محصولات خود از طریق پیامک ارسال را دارند بسیار مفید است.

دریافت خروجی اکسل و متنی از پیامک ها

پس از ارسال می توانید ازنتیجه ارسال های خود خروجی دریافت نمائید و با دخیره آن در کامپیوتر شخصی آرشیوی از انها داشته باشید.

دفترچه تلفن با قابلیت ثبت نا محدود گروه و مخاطب

با استفاده از دفترچه تلفن پیام رسان شما می توانید مخاطبان خود را در گروه های مختلف ذخیره نمائید و در هر بار ارسال تنها با انتخاب کل یا بخشی از گروه به آنها پیامک ارسال نمائید.
اطلاعات موجود در دفترچه تلفن در سامانه پیامکی شما ذخیره می شود و از هر طریقی که به سامانه وارد شوید به شماره ها دسترسی خواهید داشت.

افزودن گروهی از فایل اکسل به دفترچه تلفن

با این سرویس می توانید شماره موبایل مشتریان و مخاطبان خود در یک فایل اکسل ذخیره نموده و به صورت یکجا وارد سازی نمائید.

ارسال پاسخ خودکار به پیامک دریافتی با توجه به متن آنها

با استفاده از این سرویس می توانید تعیین نمائید که سامانه به صورت خودکار به پیامک های دریافتی شما پاسخ دهد.

فوروارد پیامک های دریافتی به یک شماره موبایل خاص

با این سرویس می توانید پیامک های دریافتی شماره اختصاصی خود را به شماره موبایل خود یا هر شماره دلخواه انتخاب فوروارد نمائید.

ذخیره خودکار پیامک های دریافتی در یک گروه دفترچه تلفن

می توانید در تبلیغات های خود عنوان کنید تا افراد عدد یا کلمه خاصی را به شماره اختصاصی شما ارسال کند ، سپس سامانه شماره افراد را به صورت خودکار در یکی از گروه های دفترچه تلفن شما ذخیره می کند.

ارسال پیامک به گروه دفترچه تلفن بدون نیاز به اینترنت

با استفاده از این سرویس می توانید با استفاده از موبایل خودتان و بدون دسترسی به اینترنت به گروه مورد نظرتان پیامک گروهی یا پیامک تبلیغاتی ارسال نمائید.

پوشه بندی خودکار پیامک های دریافتی با استفاده از منشی

با این سرویس می توانید سامانه پیامکی خود را طوری تعیین کنید تا پیامک ها را با متن های مختلف در پوشه های مختلف ذخیره کند.

اجرای نظر سنجی با قابلیت شمارش خودکار پیامک های دریافتی

می توانید از مشتریان خود بخواهید تا با ارسال عدد میزان رضایت خود را از محصولات شما اعلام کنند ! شمارش پیامک های دریافتی را ما به عهده می گیریم.

اجرای مسابقه با قابلیت شمارش خودکار پیامک های دریافتی و قرعه کشی بین برنده ها

بین مشتریان خودتان مسابقه پیامکی ایجاد کنید !

امکان انتخاب شماره اختصاصی ارسال پیامک کوتاه دلخواه به تعداد نا محدود

تمامی کاربران پیام رسان می توانند در سامانه پیامکی خود به تعداد نا محدود خط اختصاصی داشته باشند و با آنها ارسال و دریافت پیامک انجام دهید.

سرویس ارسال و دریافت sms از طریق url ویژه برنامه نویسان

پیام رسان سرویس های متنوعی را برای برنامه نویسان در نظر گرفته است ، با استفاده از این امکانات برنامه نویس می تواند ازنرم افزار تحت وب و تحت ویندوز خود پیامک ارسال کند.

سرویس url یکی از بی دردسر ترین روش ارسال است که با استفاده از چند خط کد ساده می توانید از نرم افزار خود پیامک ارسال کنید.

سرویس ارسال و دریافت sms از طریق webservice ویژه برنامه نویسان

این سرویس برای برنامه نویسانی که نیاز به ارسال و دریافت پیامک با سرعت بالا دارند بسیار پر کاربرد است.

وب سرویس های ما از پروتکل soap استفاده می کند که یقینا تمامی نیاز های شما را برطرف می کند !

فرم عضویت خبرنامه پیامک جهت درج در سایت و وبلاگ

با درج چند خط کد ساده که پیام رسان به شما می دهد و آن را در سایت خود قرار می دهید ، فرمی به سایت شما اضافه می شود که کاربران با تکمیل آن به گروه دفترچه تلفن شما اضافه می شوند.

شارژ حساب از طریق پرداخت نقدی و آنلاین

در هر ساعتی از شبانه روز با استفاده از درگاه پرداخت آنلاین می توانید حساب خود را شارژ کند ، اگر هم به هر دلیلی امکان پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد می توانید از طریق پرداخت نقدی به شماره های

حساب های درج شده در سایت حساب خود را شارژ کنید.

پشتیبانی فنی و تیکتی 24 ساعته

تیم پشتیبانی فنی در ساعت اداری به صورت تلفنی و در خارج از ساعات اداری به صورت پشتیانی داخل سامانه پاسخگوی تمامی مشکلات فنی شما هستند.

یقینا هیچ کدام از مشکلات شما بی پاسخ نخواهد ماند.