کارت ویزیت پیامکی

برای استفاده از کارت ویزیت پیامکی شما باید یک پنل پیامکی خریداری کنید. اگر هیچ ایده‌ای درباره یک پنل پیامکی و امکاناتش ندارید، اصلاً اشکالی ندارد؛ با یک نگاه به مقاله پنل اس‌ام‌اس چیست؟ اصل مطلب دستتان می‌آید. اگر بازاریابی پیامکی را هم بخوانید که کاملاً متوجه زیر و بم ماجرا می‌شوید و می‌توانید از ماژول‌های مختلف یک پنل پیامکی به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

کارت ویزیت دیجیتال

خب بهتر است برگردیم سر بحث اصلی خودمان! کارت ویزیت پیامکی همانطوری که احتمالاً تا الان متوجه شدید، یک امکان روی پنل اس ام اس است تا مشتری‌ها با ارسال یک کد به سرشماره خاصی، اطلاعات مربوط به شما را روی گوشی موبایلشان دریافت کنند.

توجه داشته باشید که گفتم یک امکان یا ماژول روی پنل اس‌ام‌اس، پس تمام پنل‌های پیامکی این امتیاز را دارند و شما می‌توانید خیلی راحت برای ارتباط با مشتریان‌تان از آن استفاده کنید.

ماژول کارت ویزیت در واقع همان ماژول ارسال خودکار بر اساس پیامک دریافتی است که در پنل ملی‌پیامک به‌عنوان ابزار تحلیل‌گر تعریف شده است. شما می‌توانید به‌وسیله آن هر چندتا کد crm که می‌خواهید تعریف کنید، آن هم بدون پرداخت حتی یک ریال. پس حواستان باشد که بابت این موضوع از شما مبلغی را دریافت نکنند!

همانطوری که بالاتر هم گفتم کد crm هم می‌تواند عدد باشد و هم کلمه. در واقع هر چیزی که شما بخواهید می‌توانید تعریف کنید تا مشتری با ارسال آن به خط اختصاصی‌تان اطلاعات ویژه‌ای را دریافت کند.

مثلاً جواد کلمه جین جواد را تعریف کرد تا مشتری‌ها با ارسال این کلمه، آدرس و اطلاعات مربوط به فروشگاه را دریافت کنند. شما هم می‌توانید کلمه آدرس سایت را تعریف کنید تا دامنه سایت‌تان برای کاربر ارسال شود یا کلمه اینستاگرام را به‌عنوان کد crm به پنل پیامکی بدهید تا آدرس پیج‌تان برای مشتری اس‌ام‌اس شود.