چگونه تبلیغات پیامکی خاص داشته باشیم؟

هنگامی که متوجه می شوید رقبای شما نیز از بازاریابی پیامکی استفاده می کنند چه کار می کنید؟ آیا از اینکه پیامک هایتان را به مشتریان اشتباهی بفرستید می ترسید؟ آیا می ترسید که پیامک های شما مانند پیامک های رقبایتان تاثیر گذار نباشند؟ در ملی پیامک، برداشتن قدم بعدی برای جلب رضایت مشتریان اهمیت بسیار زیادی دارد، بنابراین می خواهیم به شما نشان دهیم که چگونه پیامک هایتان را نسبت به پیامک های رقبایتان متمایز کنید، تا رضایت مشتریانتان را همراه با فروش محصولاتتان را به دست آورید.

از صمیمی شدن با مشتریان نهراسید!

تولد مشتریانتان را به آنها تبریک بگویید و حتی می توانید تخفیف ویژه ای برای آنها در نظر بگیرید. از اینکه با آنها ارتباطی دوستانه برقرار کنید نترسید. مطمئنا اگر برای برقراری ارتباط دوستانه و صمیمی با اعضای خبرنامه خود تلاش کنید، کمپین تبلیغات پیامکی شما از دیگر رقبا متمایز خواهد شد. لزومی ندارد که فقط سعی کنید از طریق پیامک محصولات خود را به فروش برسانید. اگر با مشتریان خود به صورت دوستانه در تماس باشید، اعضای خبرنامه پیامکی تان ارزش بیشتری برای شما و کسب و کارتان قائل خواهند شد. زیرا مطمئن خواهند بود که شما تنها به فروش بیشتر اکتفا نمی کنید و ارائه بهترین خدمات را برای مشتریان خود در نظر دارید.

برای جلب رضایت مشتریان قدم های بزرگ بردارید

برای این کار بهتر است که نظر سنجی برگزار کنید. از مشترکان خود بخواهید که نقاط ضعف شما را بیان کنند. از انتقاد سازنده بیم و هراس نداشته باشید. در نهایت، همه ی تبلیغاتی که انجام می دهیم برای کسب درآمد بیشتر است و اگر مشتریان شما از خدمات شما راضی نباشند، بدانید که در کسب و کار خود هیچ پیشرفتی نداشته اید. از سامانه ارسال پیامک خود برای شروع این مکالمه با مشترکانتان استفاده کنید. پیامکی برای افرادی که می دانید به سوالاتتان پاسخ می دهند ارسال کنید و از آنها بخواهید که نقاط قوت و ضعف شما را بیان کنند. مطمئنا عده ی زیادی هستند که در نظرسنجی شما شرکت کنند.

پیامک های خود را به دیگر ابزارهای ارتباطی لینک کنید و از مشتریان خود دعوت کنید که برای ارتباط بهتر مشارکت کنند

همیشه چند قدم جلوتر از رقبای خود باشید. از بازاریابی پیامکی به عنوان ابزاری برای رشد و توسعه ی شبکه اجتماعی خود یا بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید. به اعضای خبرنامه ی پیامکی خود پیام کوتاه ارسال کنید و از آنها بخواهید که عضو شبکه ی اجتماعی تان شوند و شما را در بهبود بخشیدن به نقاط ضعف تان یاری کنند. برای کسانی که مرتبا به شبکه های اجتماعی شما سر می زنند و همواره در آنجا فعال هستند، تخفیف ویژه قائل شوید یا آنها را عضو VIP گروه خود کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که هر چقدر بیشتر با مشتریان خود در ارتباط باشید، بیشتر از از دیدگاه ها و نظرات آن ها آگاه خواهید شد و این امر به شما کمک می کند که شرایط کسب و کار خود را از دید مخاطبان و مصرف کنندگان بسنجید.