سامانه پیامکی برای پزشکان

اگر شما مدیر یک بیمارستان، مرکز بهداشتی یا درمانگاه هستید، سامانه پیامکی می تواند به شما کمک کند که از طریق ارسال پیامک انبوه، با مخاطبان خودتان ارتباط برقرار کنید. سامانه پیامکی برای مراکز زیبایی، دندانپزشکی، چشم پزشکی، فیزیوتراپی، دامپزشکی، توانبخشی، اپتیک و داروخانه معجزه می‌کند. اما چطور؟

شاید بتوان گفت بازاریابی پیامکی مهم‌ترین روش بازاریابی و تبلیغات برای مراکز پزشکی و درمانی است. شاید آدم‌ها در موقعیت‌هایی به اینترنت دسترسی نداشته باشند، اما مسلماً همه به موبایل دسترسی دارند. شاید ایمیل‌های خودشان را نخوانند و اینستاگرامشان را چک نکنند، اما امکان ندارد که در طی روز چندین بار به موبایلشان نگاه نکنند. پس بازاریابی پیامکی و استفاده از پنل اس ام اس را جدی بگیرید!

بازاریابی پیامکی چطور به کمک پزشکان می‌آید؟

مهمترین ویژگی بازاریابی پیامکی که باعث می‌شود برای هر کسب‌و‌کاری مناسب باشد، امکان انتخاب مخاطب تبلیغات است. به این معنا که شما با استفاده از پنل اس ام اس به یک بانک بزرگ از شماره‌ دسترسی پیدا می‌کنید و بر اساس نیازتان انتخاب می‌کنید که :

  • چند سال داشته باشند؟
  • اهل کجا باشند؟
  • شغلشان چه باشد و …

ارسال پیامک به‌صورت انبوه، به دو صورت کار پزشکان را راحت می‌کند. از طریق ارسال پیامک به بیماران و همچنین ارسال پیامک به کارکنان مرکز.

1) ارتباط با بیماران

کاربرد سامانه پیامکی برای پزشکانیادآوری، تایید، تغییر یا لغو قرار ملاقات: در مراکز بهداشتی و مطب‌ها چند روز مانده به نوبت بیمار، با او تماس گرفته و زمان ملاقات را یادآوری می‌کنند. شما می‌توانید این کار را به‌راحتی و با ارسال اس ام اس زماندار به‌صورت خودکار انجام دهید. با سیستم جدید نوبت‌دهی در مطب‌ها، امکان رزور نوبت با ارسال پیامک به جای تماس گرفتن‌های بیهوده، وجود دارد. همچنین مراجعین شما می‌توانند با استفاده از سامانه پیامکی شما، به‌راحتی قرار ملاقاتشان را تایید و لغو کنند و یا آن را تغییر دهند.

امکان ارتباط مستقیم بیمار با پزشک : شما می‌توانید با استفاده از پنل اس ام اس، از طریق جمع‌آوری نتایج پزشکی و آزمایشات، با بیمار خودتان در ارتباط باشید و نکات پزشکی را هرازچندگاهی به او یادآوری کنید. اینگونه بیمار متوجه می‌شود که نگران سلامتی او هستید. پنل اس ام اس تبلیغاتی یک روش بسیار ساده برای نزدیکتر کردن ارتباط است. بیمار تحت درمان به توجه پزشک یا ارائه‌دهنده خدمات پزشکی خود نیاز دارد.

یادآوری مصرف دارو : بسیاری از بیماران شما را، سالمندان و کارمندان تشکیل می‌دهند. این افراد معمولا به دلیل کهولت سن و یا مشغله کاری، فراموش می‌کنند داروی خودشان را مصرف کنند. پنل اس ام اس این امکان را به شما می‌دهد تا به‌راحتی زمان مصرف داروی بیمارانتان را به‌صورت اتوماتیک به آنها یادآوری کنید. نکته بسیار مهم در استفاده از سامانه پیامکی، در نظر گرفتن بهترین زمان برای ارسال پیامک انبوه است.

 

ارزیابی خدمات ارائه‌شده : پنل پیامک تبلیغاتی یک راه بسیار مناسب و پربازده برای پرسیدن نظر بیماران است. مدیران بیمارستان‌ها، مطب‌ها و … می‌توانند در هر مرحله از درمان نسبت به نظرسنجی و بهبود کیفیت فعالیت‌های خودشان اقدام کنند.

2) ارتباط با کارکنان

اطلاعات در مورد تغییرات کارکنان: مدیریت پرسنل امری زمان‌بر و دشوار است. ارسال اس ام اس انبوه باعث صرفه‌جویی بسیار در زمان مدیران مراکز پزشکی خواهد شد. شما می‌توانید به‌منظور استخدام و جایگزینی نیروها از پنل پیامکی خود استفاده کنید.

اخبار، اطلاعیه‌ها و هشدارها : انتقال دادن هرگونه اطلاعاتی که نیاز است در مجموعه صورت بگیرد، به‌راحتی از طریق پنل اس ام اس قابل انجام است. کارکنان شما تمام پیامک‌هایشان را می‌خوانند.

ارتباط با تامین کنندگان : ارائه گزارش کار و نحوۀ مدیریت مالی بین شما و تامین‌کنندگان‌تان با استفاده از سامانه پیامکی بسیار شفاف و سریع خواهد بود.

کلینیک شما، شلوغ تر از همیشه!

با ارسال پیامک هدفمند به محله کلینیک، مشتریان جدیدی را جذب کنید و با یادآوری زمان مصرف دارو، ارزیابی خدمات ارائه شده و ارتباط مستقیم با بیمار، کلینیک خود را مطرح کنید.

از دیگر مزایای ارسال پیامک انبوه برای مراکز پزشکی

  • زمانی که مراحل درمان بیمار به پایان رسید، با ارسال یک پیامک ساده به‌صورت اتوماتیک برای او آرزوی سلامتی کنید. شاید ساده به نظر برسد، اما تاثیر فوق‌العاده‌ای در روحیه بیمار و وجهه کاری شما دارد.
  • همچنین ارسال یک پیامک ساده در ایام خاص (ترجیحاً اعیاد و روزهای شادی)، می‌تواند روحیۀ بیمارانتان را تازه کند.
  • نکات ساده آموزشی درباره سلامتی و پیشگیری از بیماری‌ها، باعث می‌شود تا همیشه در یاد بیمارانتان ماندگار شوید.