کاربرد سامانه پیامکی در دوران کرونا

اطلاع رسانی های کرونایی با پیامک فوری

از انتهای سال ۹۸ و تغییر رفتار زندگی مان با آمدن بیماری کرونا تجربه های جدیدی را در  استفاده و اطلاع رسانی با اس ام اس  داشتیم , برخی از این تجربیات جدید جالب و همچنان سخت و غم انگیر بود و باعث شد تقریبا کاربرانی که قصد ارسال پیامک دارند ابعاد جدیدی را در کنار شبکه های اجتماعی از خود نشان دهد و کاربران محتوا های متفاوتی جهت ارسال پیامک ارائه دادند از تسلیت عزیزان شان تا هشدار ها و مراقب های لازم به کارمندان و بسیار موارد متنوع دیگر.

دورکاری کارمندان و ضرروت ارتباط با پیامک

بیش از پنجاه در صد از کارمندان شرکت های مختلف در ایران مخصوصا در حوزه فناوری دیجیتال که امکان دورکاری برای کارمندان فراهم بوده از ابتدای فراگیری بحران کرونا اقدام به ایجاد بستر دور کاری برای کامندان خود نموده اند البته برخی از شرکت ها ی بین المللی مانند گوگل کلیه کارمندان را با توجه به فراهم بودن بستر ها انجام دور کاری تا پایان سال ۲۰۲۰ به دور کاری فرستادند برای ارتباط کار گروهی و اطلاع رسانی های فوری از دو شیوه ارسال ایمیل و پیامک در این خصوص استفاده شده است ولی با توجه به سرعت دیده شدن پیامک در گوشی افراد و مفید بودن استفاده از اس ام اس برای اطلاع رسانی واعلام دستورات فوری با پیام کوتاه به کارمندان , وجود دلیوری و عدم بهانه ندیدن آن پیامک بسیار مفید بوده و مورد استفاده اغلب کاربران بوده است.

لزوم اطلاع رسانی ها با پیامک سفید

امروزه با توجه به حجم بالای بسته بودن خطوط همراه اول و ایرانسل بر روی پیامک های تبلیغاتی کسانی که قصد ارسال پیامک اطلاع رسانی دارند با مشکل و عدم هماهنگی مواجه می شوند و پیامک های سفید هم در صورت استفاده از خطوط عادی ارسال اس ام اس مسدود می شود از مدت ها قبل مجموعه ایمن پیام با ایجاد خطوط ویژه خدماتی شده و آماده جهت ارسال پیامک های سفید که باید قابلیت محتوای واجب و ضروری برای کاربران را داشته باشند فراهم آورده که با هزینه بسیار اندک و به صورت سالیانه در اختیار کاربران قرار می دهد و در این روز های کرونایی برای کاربران که نیاز به اطلاع رسانی فوری پیامکی به مخاطبان مخصوصا کارمندان خود دارند با عبور لیست سیاه صد در صدی پیامک به تمام گوشی ها و خطوط همراه اول ایرانسل و سایر اپراتور ها حتی خطوط ترابرد شده باعث رضایتمندی مشتریان ما شده است.

رونق کسب و کار های آنلاین

کسب و کار های آنلاین این روز ها به خاطر رعایت فاصله گذاری اجتماعی بسیار به کمک مردم آمده اند ,فرض کنید مانند گذشته تمام خرید ها باید حضوری انجام می شد قطعا درصد شیوع بیماری بیشتر از این می گردید و این کسب کار ها که سال ها است از مشتریان ثابت سامانه پیامکی هستند بسیار در امر تبلیغات پیامکی و خدمات ویژه خود در روز های بحران کرونا توانسته اند خروجی مفیدی از ارسال پیامک ها ی تبلیغاتی و اطلاع رسانی جهت ارتباط با مشتریان جدید و قدیم خود ببرند و رضایتمندی خوبی از سرویس های ارسال پیامک انبوه و فوری داشته اند.

لزوم ارتباط بیشتر کسب و کارها با مشتریان با پیامک

پیامک ارزان است سریع است و چون حجم دریافت پیامک با توجه به وجود شبکه ها اجتماعی بر روی صندوق دریاقتی گوشی ها کمتر از قبل شده بیشتر دیده می شود و در کشور ما مردم پیامک را ابزاری سریع و فوری می دانند پس به تجربه دیده شده که کسب و کار ها چه در این دوران که نیاز است با کاربران بیشتر در ارتباط باشند چه قبل و در آینده بسیار از سرویس ارسال پیامک های تبیلغاتی و اطلاع رسانی به صورت انبوه و یا هدفمند سود برده اند و همچنان در حال استفاده می باشند .

در خانه بمانم و با دور کاری کرونا را شکست دهیم

شاید خیلی از اصناف که هم اکنون می توانند کسب و کار خود را از راه دور کتترل کنند با کمی تغییر در سیستم ارتباط با مشتری ها و کارمندان با ابزار های مانند پیامک ایمیل و سامانه های اتوماسیون امکان کنترل ارتباطات کاری خود را داشته باشند و اگر در این خصوص به عنوان مدیر مجموعه کاری انجام نداده اید با کارشناسان مربوطه پنل ایمن پیام جهت تغییر سبک رفت آمد ها و ارتباطات سازمان و کسب کار خود مشورت کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *