پیامپ چیست ؟

همان‌طور که می‌دانید یکی از روش‌های تبلیغات محلی، استفاده از پنل پیامک است. با استفاده از یک پنل اس ام اس شما می‌توانید به‌راحتی آب خوردن استان‌ها، شهرها و حتی مناطق مختلف را برای ارسال پیامک تبلیغاتی هدف بگیرید. در این مقاله قصد داریم یکی از روش‌های ارسال پیامک را که می‌تواند هدفگیری و دقت تبلیغات پیامکی شما را دو چندان کند به شما معرفی کنیم.

این روش جادویی چیزی نیست جز پیامپ!

ارسال پیامک از روی نقشه یا پیامپ چیست؟

پیامپشما می‌توانید پیامک‌های‌تان را به تفکیک استان، شهرستان، منطقه یا حتی کدپستی ارسال کنید. برای انجام این کار، پس از ورود به پنل باید نوع ارسال را مشخص کنید؛ بعد باید از بانک‌ شماره‌های موجود، یک یا چند بانک شماره را برای ارسال اس ام اس انتخاب کنید. اما بهتر است بدانید که این تنها راه ارسال پیامک برای تبلیغات محلی نیست! روش دیگری هم وجود دارد به نام ارسال پیامک از روی نقشه یا پیامپ! که روند ارسال منطقه‌ای را بسیار آسان کرده است!

در روش ارسال پیامپ (ارسال پیامک از روی نقشه) تنها کافیست که شهر مورد نظرتان را از روی نقشه انتخاب کنید. سپس مناطق انتخابی‌تان در آن شهر را روی نقشه مشخص کنید. با انتخاب هر محدوده، می‌توانید تعداد مشترکین همراه اول و ایرانسل را به تفکیک روی نقشه مشاهده کنید.

در واقع، از آنجایی‌که ممکن است پیدا کردن کدپستی محدوده‌ موردنظر و ارسال از ماژول‌های کدپستی ایرانسل و همراه اول برای کاربران کمی سخت به نظر بیاید، در روش پیامپ شما دسترسی به بانک کامل شماره‌های همراه اول و ایرانسل کل کشور به تفکیک کدپستی دارید و می‌توانید به‌راحتی پیامک‌های خودتان را به شماره‌های ایرانسل و همراه اول آن محدوده ارسال کنید.

حالا پیامپ با روش‌های دیگر چه فرقی دارد؟

روش‌های مختلفی برای ارسال پیامک وجود دارد؛ مثل ارسال انبوه، ارسال هوشمند، ارسال متناظر، ارسال منطقه‌ای هدفمند، ارسال زماندار، ارسال تدریجی و … . پیامپ هم یکی از این روش‌ها به حساب می‌آید.

شاید بتوان گفت مزیت اصلی پیامپ، نسبت به سایر روش‌های ارسال پیامک راحتی استفاده از آن و دسترسی آسان به بانک شماره‌ها به تفکیک منطقه باشد. همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، اگر قصد دارید تا برای محدوده خاصی اس ام اس ارسال کنید، به کد پستی آن منطقه یا محدوده نیاز دارید. سرویس پیامپ به شما این امکان را می‌دهد تا با انتخاب شهر و محدوده مورد نظرتان، بدون داشتن کد پستی، پیامک‌های خودتان را ارسال کنید.

البته روش ارسال پیامک از روی نقشه یک مشکل دارد و آن، محدود بودن تعداد شهرهای تحت پوشش است. برای مثال در حال حاضر، پیامپ تنها برای شهرهای بزرگ و مرکزی ایران در دسترس است و امکان ارسال از روی نقشه برای سایر شهرستان‌ها ممکن نیست. امیدواریم که این قابلیت به‌صورت کامل برای تمام شهرهای ایران اجرایی شود.