سامانه پیام کوتاه برای قالیشویی ها

پنل پیامکی برای قالی شویی ها

عموما شستشوی قالی ها در زمان خاصی از سال بیشتر از هر زمان دیگری صورت می‌گیرد. در زمان نزدیک به عید نوروز صنف های نظافتی رونق بیشتری دارند؛ اما در مواقع دیگر سال برای این کسب‌وکار معمولا بازخورد و درخواست کمتری وجود دارد. در این مقاله به کاربرد پنل پیامکی برای قالیشویی ها و تاثیر پنل های پیامکی در این کسب و کار می پردازیم. با ما در این مقاله همراه باشید.

پنل اس ام اس برای قالیشویی

امروزه تلفن ها یکی از قدرتمندترین ابزارهای ارتباطی در جهان هستند که تمامی مردم  روزانه برای هر یک از فعالیت‌های خود بارها از آن استفاده می‌کنند. با توجه به این موضوع می‌توان گفت هر نوع بازاریابی به وسیله‌ی تلفن همراه می‌تواند تاثیر بیشتری بر مخاطبان گذارد. از این رو است که امروزه اس ام اس مارکتینگ به یکی از روش‌های محبوب برای تبلیغات و تعامل با مشتریان بین کسب‌وکارهای مختلف بدل شده است.

افراد در گذشته برای پیدا کردن قالیشویی قابل اعتماد از دوستان و آشنایان خود سوال می‌کردند اما امروز با توجه به تغییرات شیوه بازاریابی و رقابت بین کسب‌وکارهای لازم است تا خود را بروز کنید و از شیوه های نوین تبلیغات استفاده کنید.

پنل اس ام اس مناسب قالیشویی

پنل اس ام اس، نرم‌افزاری در فضای اینترنت است، که برای کسب وکارها امکان مدیریت تعاملات با مشتریان و همچنین تبلیغات به صورت انبوه را فراهم می‌کند.

یکی از مهم ترین مزایای انتخاب پنل اس ام اس پنل اس ام اس ایمن پیام، خط خدماتی موجود در پکیج ها می‌باشد. با بکارگیری پنل پیامکی خود شما به راحتی می‌توانید تبلیغات پیامکی داشته باشید. تبلیغات پیامکی شما می‌تواند از لیست مشتریان و یا استفاده از بانک شماره تلفن ایمن پیام صورت گیرد.

سامانه پیامکی ایمن پیام با پشتیبانی ۲۴ ساعته در هر ۷ روز هفته پاسخگوی مشتریان خود خواهد بود.

پنل پیامکی هدفمند

با پنل پیامکی ایمن پیام صاحبان کسب‌وکارها قادر خواهند بود تا مخاطبان خود را به صورت هدفمندتری انتخاب کنند. ارسال انبوه به کدپستی، دسترسی به بانک شماره‌های اصناف، ارسال براساس سن، جنسیت و همچنین ارسال از دکل BTS ایرانسل  و همراه اول از امکانات ارسال پیامک انبوه در پنل پیامکی ایمن پیام است.

برای خرید پنل اس ام اس و انتخاب مناسب ترین گزینه بر اساس نیاز خود، همین الان وارد پنل ایمن پیام شده و اکانت خود را ثبت کنید