اشتباهات خطرناک برای هر کسب و کار

همیشه امکان خطاهایی وجود دارد تا تجارت شما را از بالای قلۀ موفقیت به پائین پرت کند. این اشتباهات و خطاها در بازاریابی پیامکی به تدریج به شهرت و اعتبار برند تجاری شما ضربه می زند، در نتیجه از اعتبار کمپین تبلیغاتی شما کاسته خواهد شد.

اشتباه در املای یک کلمه

شاید این موضوع کمی بچگانه به نظر بیاید، اما مردم اشتباهات املایی را فراموش نخواهند کرد. این نوع اشتباه شما را در چشم مخاطبانتان تنبل، غیر حرفه ای و عجول نشان خواهد داد. پیامک های تبلیغاتی خود را از پیش آماده و تنظیم کنید. این کار به شما این امکان را می دهد تا پیش از ارسال یک پیامک آن را دوباره مطالعه نمایید.

استفاده زیاد از کلمات اختصاری

بهتر است که از کلمات اختصاری در پیامک های خود زیاد استفاده نکنید. حال این کلمات چه فارسی باشند یا چه انگلیسی. در برخی از موارد استفاده از این کلمات قابل قبول است، اما اگر پیامک شما شامل تعداد زیادی از کلمات اختصاری باشد، نشانگر غیر حرفه ای بودن شماست.

عدم قرار دادن کوپن تخفیف

شاید خنده تان بگیرد، اما این اتفاق بارها تکرار شده است. بارها شده است که بسیاری از کاربران ما برای محصولات خود به خوبی تبلیغ کردن اند؛ اما فراموش کرده اند که کوپن تخفیف را برای مشتریانشان ارسال کنند. این کار می تواند هزینۀ سنگینی را برای تجارت شما داشته باشد، زیرا شما هرچه تلاش خواهید کرد بهبودی در میزان فروش خود نخواهید دید.

قرار دادن طریقۀ تماس در پایان هر پیامک

هر کمپین تبلیغاتی تنها باید یک هدف داشته باشد. برای هر کمپین تبلیغاتی خود چندین پیشنهاد و تخفیف ارائه ندهید، یک عدد تخفیف کافیست. برای مثال اگر رستوران دارید، به مشتریان خود پیشنهاد دهید: “اگر امروز به رستوران بیایید، 10% تخفیف شامل خریدتان خواهد شد، همچنین می توانید بال مرغ خود را به رایگان سفارش دهید”. این پیامک تبلیغاتی حواس مخاطبانتان را پرت می کند. بهتر است که به یک پیامک تبلیغاتی اکتفا کنید و در پایان پیامک خود یک طریقۀ تماس در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

این 4 اشتباه می تواند اعتبار برند شما، شهرتتان و میزان وفاداریتان را زیر سوال ببرد. در طولانی مدت، مردم دیگر اهمیتی برای خبرنامۀ پیامکی تان قائل نخواهند شد. زیرا ارزش و اعتباری در آن نمی بینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *