ارسال پیامک منطقه ای مشهد

اگر کسب و کار شما به منطقه و محدوده خاصی حساس است، یعنی مشتریان شما را افراد آن محدوده خاص تشکیل می دهند، بهتر است برای صرفه جویی در هزینه ها، ارسال پیامکهای تبلیغاتی خود را به همان منطقه محدود کنید.
با استفاده از این امکان در سحر اس ام اس، شما می توانید با توجه به کدپستی منطقه مورد نظر خود، به زیر مجموعه های این کد در بانک اطلاعاتی به تعداد مورد نیاز پیامک ارسال کنید.

تعرفه ارسال پیامک منطقه ای در مشهد

ارسال پیامک منطقه ای در مشهد

سامانه پیام کوتاه منطقه ای در مشهد

 

پیامک منطقی ، سامانه ییام کوتاه منطقه ای ، ارسال پیامک منطقه ای در مشه

ارسال بر اساس کد پستی

این شرکت با همکاری اپراتور شرکت ارتباطات سیار و با استفاده از سامانه بالک مخابرات قابلیت ارسال پیامک به کلیه شماره موبایل های فعال و دایر استان ، کد پستی و یا شهرستان مورد نظر شما را دارد .

شما می توانید با ثبت 4 رقم از سمت چپ کد پستی منطقه سکونت یا محل کار خود در استان و یا شهرستان مورد نظر به کلیه شماره موبایل های فعال و دایر در آن منطقه پیامک تبلیغاتی ارسال فرمایید

تعریف کد پستی 10 رقمی

مزیت ارسال بر اساس کد پستی

مزیت این آیتم از سامانه جلوگیری از هدر رفتن هزینه تبلیغات و بهینه استفاده کردن از هزینه تخصیص داده شده برای تبلیغات است.

مثال : اگر شما شرکت و یا هر موسسه جدیدی تاسیس نموده اید و یا مرکز خدماتی دارید بهترین حالت تبلیغات برای شما فقط در منطقه و یا محدوده مشخص شده ای از محل کار شماست

 

 

تمامی کد پستی های مناطق مختلف مشهد در سامانه ما موجود است و رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد